top of page

ספר: אומנות המנכ"לות – סודות הניהול מהעיניים של 50 מובילי ארגונים - סיגל שביט

על הספר 



"הלוואי שהייתי זבוב על הקיר בישיבת הנהלה של ארגון אחר," אמרה דפנה, ואני חייכתי. מצאתי את עצמי לא פעם, מספרת למנהלים, איך מתמודדים עם הסוגיות המטרידות אותם, בארגונים אחרים. 

בספר תתוודעו לאסטרטגיות ניהול שמובילות להצלחה בעידן החדש. הספר מתבסס על ראיונות עם 50 מנכ"לים ודירקטורים ישראלים, בשילוב מיטב הספרות הניהולית העדכנית. המנכ"לים שנבחרו היו מארגונים בגדלים שונים ומתחומים עסקיים מגוונים: היי-טק, תקשורת, פיננסים, תעשייה, קמעונאות, נדל"ן ועוד. 


הספר אומנות המנכ"לות מביא תפיסת עולם חדשה על תפקיד המנכ"ל, בהובלת ארגונים במאה ה21. הקוראים יגלו שהעולם העסקי, דורש סגנון ניהולי חדש ולהיות מנכ"ל זה לא רק תפקיד אלא מקצוע! רון תומר נשיא התאחדות התעשיינים, רואה במנכ"ל מנצח, אשר לוי, מאורבוטק, מדגיש את האחריות לגיבוש תמונת העתיד של החברה ואילו שלי לנצמן מנכלית מיקרוסופט ישראל, רואה את המנכ"ל כאחראי על בנית הארגון, השגת התוצאות העסקיות ושביעות רצון הלקוחות. 

בספר תמצאו ניתוח של הסביבה העסקית החדשה לצד תובנות ניהוליות שגובשו לכלי ניהול פרקטיים, שיאפשרו לכם להצליח, במציאות העסקית הסוערת. איתן זינגר מנכ"ל מדלן, מציע לכם לנהל שיח עם לקוחות, רמי לוי, מפנה את הזרקור לתוך הארגון, למנהיגות בגובה העיניים עם העובדים וצבי סטפק המייסד של מיטב דש, משיג זאת בעזרת הדוגמא האישית. יצירת ארגון חדשני היא שאיפה של רבים. דני גולדשטיין מנכ"ל דואר ישראל משלב טכנולוגיה חדישה ויעילה ויזהר שי יזם היטק ושר הטכנולוגיה לשעבר, מציע לשלב עובדים צעירים עם חשיבה שונה בהנהלה. 

כל אחד ואחת יכולים למצוא בספר, מנכ"ל המתמודד עם דילמות דומות לאלו המעסיקות אותם. הקריאה תחסוך לכם טעויות בדרך, בזבוז זמן וכסף.

  • מנכ"לים שרוצים להוביל את הארגון יקבלו מודל ניהולי חדשני המתאים לרוח התקופה.  

  • מנהלים ילמדו טקטיקות ניהול שעובדות בשטח, וכיצד ניתן להתקדם לכיסא המנכ"ל.

  • יזמים ומנכ"לי סטרטאפים יקבלו דרכי פעולה שיסיעו להם לבנות ארגון בר קיימא במציאות משתנה.  

חוכמת הניהול שלהם תרחיב לכם את "ארגז הכלים" ותסייע לכם להיות המנהלים שתמיד חלמתם! 

 



על הסופרת

סיגל שביט טראוב היא פסיכולוגית ארגונית מומחית, לניהול מנהיגות וחדשנות בעולם העסקי החדש. סיגל עובדת עם מנכל"ים והנהלות מהמגזר העסקי, הפרטי והציבורי, על ליטוש ניהולי, להובלת ארגונים לביצועי שיא, בעידן החדש. סיגל מלווה חברות מגיבוש האסטרטגיה, דרך תרגומה לתהליכים ארגוניים, בניית הנהלה מובילה, פיתוח מנהלים, ניהול שינויים ויעוץ אישי.

בעזרת תהליכים אלו סיגל מסיעת למנכ"לים ומנהלים לצמוח עסקית ארגונית ואישית, לממש את עצמם, להשאיר חותם ולהשפיע על סביבתם. 

בין לקוחותיה - התאחדות התעשיינים, המרכז למיפוי ישראל, BNI ישראל, פרטנר, משרד החינוך, משרד הביטחון, עמותת שווים, הלשכה לטכנולוגיות מידע, בית חולים הדסה, תרמוקיר, Arrow ECS Israel, ועוד

בעבר סיגל הייתה יועצת בכירה בבית ספר לפיתוח מנהיגות בצה"ל ומנהלת משאבי אנוש בארגון היי טק גלובלי. עד היום השתתפו אלפי אנשים בקורסים שהייתה שותפה לפיתוחם. 

מדי שנה סיגל תורמת הרצאות וסדנאות לארגונים חברתיים ועמותות במטרה לקדם את תרבות הניהול בישראל.

コメント

5つ星のうち0と評価されています。
まだ評価がありません

評価を追加
bottom of page