top of page

קונסטלציה ארגונית און ליין בלי להתפשר על החוויה והאינטראקציה

בתקופה מאתגרת של זמן קורונה, מתעצם הצורך במציאת דרכים להעברת החוויה העוצמתית של הקונסטלציה הארגונית גם באמצעות הזום.


כיצד עושים זאת?


במה נעסוק? 

הקונסטלציה הארגונית מביאה פרדיגמה חדשה לעולם הייעוץ, המבוססת על וויזואליזציה וחוויה. היא מזמינה את המשתתפים להתבוננות אחרת ומובילה לקיצור תהליכים, שחרור תקיעויות, גישה למרחבים פחות ידועים ויציאה אל פתרונות חדשים ויצירתיים.

בתקופה מאתגרת של זמן קורונה, מתעצם הצורך במציאת דרכים להעברת החוויה העוצמתית גם באמצעות הזום.

 

מה במפגש? 

בחלקו הראשון של המפגש נחשף לעקרונות הקונסטלציה הארגונית וניתן הדגמה קצרה לדרך קיום התהליך  באון ליין.

ובחלקו השני של המפגש נאפשר לכל משתתף/ת לחוות יעוץ קונסטלטיבי ואת הדרך בה הוא מפשט תהליכים ומגייס את היצירתיות של המשתתף/ת.

אנו מקווים שבעקבות המפגש תצאו עם הבנה קצת יותר עמוקה על מה זה אומר ייעוץ מערכתי-חוויתי, ועם מוכנות לצעוד צעדים ראשונים להתנסות בעבודה עם הקונסטלציה המערכתית עם עמיתים ועם הלקוחות. לתשומת לבכם - יום לפני המפגש נאפשר לכם גישה לתוכנת המחשב שבעזרתה תוכלו לתרגל את הגישה במהלך המפגש.  





על המנחים:

ישי גסטר: בן קיבוץ עמיעד, חי בלונדון, בטוקיו ובסיליקון ואלי לתקופת ארוכות (סה"כ כ22 שנה). בעבר היה פסיכותרפיסט (UK) חבר באיגוד הפסיכותרפיה הבריטית (UKCP), ומנכ"ל Columbia Marketing UK.

מייסד בית הספר ללימודי הקונסטלציה המשפחתית והמערכתית בישראל (2006). מייסד ומנחה שותף של 'ביה"ס ללימודי הקונסטלציה הארגונית - ישראל' ושל "רי-מיינד"- ייעוץ וליווי לארגונים בגישת הקונסטלציה. מנחה ומלמד קונסטלציה משפחתית וארגונית בארץ ובעולם מזה כ-20 שנה. ייעץ למנהלים בכירים ועבד עם ארגונים שונים בארץ ובחו"ל.  


גלית הרמן: בעלת תואר ראשון במנהל עסקים, מנחה שותפה ומנהלת הקורסים ב'ביה"ס ללימודי הקונסטלציה הארגונית - ישראל', שותפה ב"רי-מיינד"- ייעוץ וליווי לארגונים בגישת הקונסטלציה הארגונית. מנחה ומורה מוסמכת בגישת הקונסטלציה המשפחתית.  מוסמכת בגישת ההתמקדות מטעם המכון הבינ"ל לפוקוסינג,  מלווה עצמאיים בפיתוח תוכן, רעיונות ויצירתיות. יועצת למנהלים ומובילה קבוצות עצמאיים בפיתוח האישי-עסקי.

Comments

Rated 0 out of 5 stars.
No ratings yet

Add a rating
bottom of page